Like Tree8Beğeni
  • 1 Mesaj Sahibi unuttum.29
  • 3 Mesaj Sahibi Gazoz Agacı
  • 1 Mesaj Sahibi miko34
  • 3 Mesaj Sahibi Gazoz Agacı

Konu: Kredi kartı başvurumun red edilmemesi için ne yapmalıyım?

  1. #1
    Üye

    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    2
    Bahsedilme
    0 Gönderi
    Etiketleme
    0 Konu

    Kredi kartı başvurumun red edilmemesi için ne yapmalıyım?

    Sponsor Bağlantılar


    Herkes kredi kartı sokakta bile veriliyor diyor ama ben bir türlü alamadım. Süreci anlatayım.
    Akbank ta hesabım var. Aynı hesabın internet bankacılığını kullanıyorum. (Akbank mobil) internet üzerinden iki defa başvurdum ikisinde de red geldi.
    İlk başvurumda aylık gelire 1.500 TL yazdım. Kredi kartı başvurusu yaptıktan kısa bir süre sonra banka tarafından telefonla arandım. Telefondaki bayan emeklimisiniz diye sordu. Bende hayır emekli değilim dedim. Bayan ise sistemde emekli olduğunuz gözüküyor dedi. bende evet onu bende gördüm Akbank internet bankacılığı hesabıma girdiğimde kişisel bilgiler kısmında "emekli" yazıyor ama ben çalışanım emekliliğime 2 sene daha var dedim. telefondaki bayannnn telefonu yüzüme kapatırcasına iyi günler deyip tak telefonu kapadı.
    Bir iki ay sonra yeniden başvuruda bulundum bu sefer aylık geliri 2 bin tl yazdım. Yine hemen banka tarafından arandım. Telefondaki bayan otomatiğe bağlamış gibi
    emeklimisiniz
    hayır
    teşekkür ederim
    telefon kapandı

    Şimdi burda anlamadığım şey bir kişinin kredi kartı alması için aylık gelirinin ne olması lazım.
    illa kişinin emeklimi olması lazım?

    bir diğer merak ettiğim konu ise şu. Banka bizim hangi kişisel bilgilerimizi görebilir?
    Bana emeklimisiniz diye sorduğuna göre demek ki benim SGK tarafından emekli edilip edilmediğimi göremiyor? Yada görebilir mi?
    Birde ben 3. başvurumda aylık gelire 5 bin tl yazıp emeklimisiniz diye sorunca emekliyim desem nasıl olur?

    Çokmu kötüyüm


  2. #2
    Kategori Yöneticisi
    unuttum.29 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2012
    Şehir
    Aksaray 68
    Mesajlar
    858
    Blog Mesajları
    17
    Bahsedilme
    13 Gönderi
    Etiketleme
    29 Konu


    Merhaba,
    Sizin durumunuzda en kolayı bankanın müşterisi olmaktır.
    1000 Tl kredi için müracaat edin. Muhtemelen (gerekli evrakları tamamladıktan sonra) krediniz çıkar.
    Onaydan sonra kredi kartı da istediğinizi söyleyin. O zaman işiniz düzelecektir bence.
    Bu arada o bin lirayı sizden (en az) bin beş yüz lira olarak tahsil edeceklerini hatırlatayım.
    Saygılar..
    Gazoz Agacı bunu beğendi

    sorularınızı ilgili konulara yazın veya yeni konu açın lütfen. Ö.M'lere cevap yazmıyacağım artık...

  3. #3
    Kategori Yöneticisi
    Gazoz Agacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2012
    Şehir
    İstanbul
    Mesajlar
    8,975
    Blog Mesajları
    451
    Bahsedilme
    21 Gönderi
    Etiketleme
    8 Konu


    Selamlar,

    Tipik bir sorunlu müşteri modeli aslında ortada öyle büyütülecek bir şey yok siz eğer çözüme ulaşmak isterseniz çözümün kendisi sizdedir. En yakın Akbank şubesine kimliğinizle birlikte giderek çağrı merkeziyle yaşadığınız iletişimi ve asıl önemlisi sistemde neden emekli olarak göründüğünüzü ( üstelik olmadığınız halde) bunun düzeltilmesini gerektiğini ve acil olarak kredi kartı sahibi olmak istediğinizi söylemeniz yeterli olacaktır.

    Sonuç: Yaklaşık 15 dakika içinde yeni kredi kartınızın elinize geçmiş olması lazım günümüz bankacılığında ama baktınız aynı gün olmuyor ( Gittiğiniz şubede anında kart basım cihazı bulunmayabilir) ertesi gün elinizde olacak şekilde beklemeye devam edin. En geç bir hafta içinde (en kötü ihtimalle kredi notunuz yeterliyse) kredi kartınız elinizde olacaktır maalesef çıkaran bir pişman çıkarmayan bin pişman

    Hayırlısı olsun dileklerimle...

  4. #4
    Üye

    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    2
    Bahsedilme
    0 Gönderi
    Etiketleme
    0 Konu


    Cevap için teşekkürler arkadaşlar. Yalnız Gazoz Agacı bana neden "sorunlu müşteri" dedi onu anlayamadım
    İnanın telefon açan müşteri temsilcisi harbiden çok tipik hatta gazoz ağacının deyimiyle "sorunlu bir müşteri temsilcisi" Bunu anlamak için ses tonunu duymanız gerekirdi. Tekrardan detaylı ve uzun cevaplarınız bir kere daha teşekkür ederim.
    Gazoz Agacı bunu beğendi

  5. #5
    Kategori Yöneticisi
    Gazoz Agacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2012
    Şehir
    İstanbul
    Mesajlar
    8,975
    Blog Mesajları
    451
    Bahsedilme
    21 Gönderi
    Etiketleme
    8 Konu
    Sponsor Bağlantılar


    Selamlar miko34,

    Siz sorununuzu esprili bir dille yazıya döktüğünüz için bende nükteli bir yanıt vermek istedim desem olur ama aslında gerçek olan şu ki uzun yıllar boyu ben de özel bir bankada sorunlu kredileri çözmeye çalışan ve aramızda taktığımız lakaplardan biri olarak sorunlu müşteri sıfatını sık sık kullandığımızdan dolayı belki bilinçaltında buraya da yazmış bulundum ama bir konuda kesinlikle haklısınız ki o da her sorunlu müşterinin karşısında en az kendi kadar ''sorunlu bir müşteri temsilcisi'' vardır


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Giriş