Like Tree5Beğeni

Konu: Kredi kartı alırsam 2022 özürlü aylığım kesilir mi?

  1. #1
    Üye
    AZAD21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2010
    Şehir
    DİYARBAKIR
    Mesajlar
    583
    Bahsedilme
    7 Gönderi
    Etiketleme
    0 Konu

    Kredi kartı alırsam 2022 özürlü aylığım kesilir mi?

    Sponsor Bağlantılar


    halil abi ben diyarbakırdan azaa 2022 den maaş alıyorum krıdi kartı çıkarırsam 2022 den almış olduğum 3 aylık özürlü maaşım kesilirmi neticede kredi kartı gelir kartı değilll? bu konuda yardımcı olursanız sevinırim saygılanrımla


  2. #2
    Site Yöneticisi
    Halil Yılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2010
    Şehir
    Bayburt
    Mesajlar
    13,586
    Blog Mesajları
    15
    Bahsedilme
    130 Gönderi
    Etiketleme
    38 Konu


    Kesilmez. Seninde dediğin gibi, "kredi kartı gelir getirmediği" için bir sorun yaşamazsın.
    Gazoz Agacı bunu beğendi

  3. #3
    Üye
    AZAD21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2010
    Şehir
    DİYARBAKIR
    Mesajlar
    583
    Bahsedilme
    7 Gönderi
    Etiketleme
    0 Konu


    senin alahına kurban halil abiciğim sen bir tanesin abiciğim dilinden bal akıyor kalbimi ferahlatın zaten çıkarmışımmm fakat kankam kendi yanında çalışıyor gösterdiii? adıma vergi sigorta yok
    Gazoz Agacı bunu beğendi

  4. #4
    Site Yöneticisi
    Halil Yılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2010
    Şehir
    Bayburt
    Mesajlar
    13,586
    Blog Mesajları
    15
    Bahsedilme
    130 Gönderi
    Etiketleme
    38 Konu


    Rica ederim azadım.
    Gazoz Agacı bunu beğendi

  5. #5
    Üye
    AZAD21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2010
    Şehir
    DİYARBAKIR
    Mesajlar
    583
    Bahsedilme
    7 Gönderi
    Etiketleme
    0 Konu


    şimdi halil abiciğim teredüte olduğum konu çelişkede olduğum nokta bu adam şizofreni hastası nasıl olurda sgk kayıtlarında farkedilirse bunun adına kredi kartı var demezlermi???????? sgk farkederse 10 defa piskiyatride yatarım var sigortam falan yok adıma resmi kayıtlı telefon hatından başka hiç bir şey yok bu konu hakında detaylı bir cevap yazarmısınız sonuçta raporum zininsel ????????engeliye giriyorrr

  6. #6
    Site Yöneticisi
    Halil Yılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2010
    Şehir
    Bayburt
    Mesajlar
    13,586
    Blog Mesajları
    15
    Bahsedilme
    130 Gönderi
    Etiketleme
    38 Konu


    SGK fark etsede bir şey olmaz. Sonuçta kredi kardı, gelir getiren değil var olan geliri götüren bişey. Üstelik 2022 özürlü aylığı alıpta kredi kartı çıkartan yüzlerce kişi var. Kesilse onlarında kesilirdi. Rahat ol bişey olmaz.
    Gazoz Agacı bunu beğendi

  7. #7
    Üye
    AZAD21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2010
    Şehir
    DİYARBAKIR
    Mesajlar
    583
    Bahsedilme
    7 Gönderi
    Etiketleme
    0 Konu


    ALLAH razı olsun sorularıma verdiğin cevaplar için çok çok teşekür ederim

  8. #8
    Üye
    AZAD21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2010
    Şehir
    DİYARBAKIR
    Mesajlar
    583
    Bahsedilme
    7 Gönderi
    Etiketleme
    0 Konu


    halil abi daha önce vermiş olduğun bir link vardı yarım saatir arıyorum bulamıyorum bayram öncesii maaşlar verilecekmiiiiiiii??? bu konu hakında bir duyum aldınmı bayram öncesi maaşlarımız için diyarbakırdan azad saygı ve sevgilerimle

  9. #9
    Fırtına
    Guest


    azad, istediğin haber bu link te


    http://engelliler.gen.tr/f7/65-yasin...odenecek-9264/

  10. #10
    Üye
    AZAD21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2010
    Şehir
    DİYARBAKIR
    Mesajlar
    583
    Bahsedilme
    7 Gönderi
    Etiketleme
    0 Konu
    Sponsor Bağlantılar


    Alıntı AZAD21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    halil abi daha önce vermiş olduğun bir link vardı yarım saatir arıyorum bulamıyorum bayram öncesii maaşlar verilecekmiiiiiiii??? bu konu hakında bir duyum aldınmı bayram öncesi maaşlarımız için diyarbakırdan azad saygı ve sevgilerimle
    fırtına abla vala bu gece dilinizden bal aktı alah peygamber razı olsun bilgilendirdiğiniz için


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Giriş