Çağrı merkezinde müşteri temsilcisi-ENGELLİ

gülümse_hayata

Üye
Üye
Katılım
Kas 9, 2010
Mesajlar
16,299
Tepkime Puanı
15
Puanları
0
Yaş
49
İlan Tarihi: 20.01.2011

Şehir/Ülke: İstanbul (Asya), İstanbul (Avr.)

Personel Sayısı: 1

Memorial Sağlık Grubu
Genel Nitelikler:
Memorial Sağlık Grubu bünyesinde Engelli Kadro kapsamında görevlendirilmek üzere;

* En az lise, tercihen yüksekokul mezunu,
* Diksiyonu düzgün, iletişimi kuvvetli, ikna kabiliyeti yüksek,
* Takım çalışmasına yatkın,
* Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
* MS Office Programlarına hakim,
* Türkiye İş Kurumu'ndan en az %40 oranında engel raporu bulunan,

"Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" aramaktayız.



İş Tanımı:
Memorial Sağlık Grubu bünyesinde bulunan hastane, tıp merkezi ve poliklinik için tek bir merkezden randevu verilmesini, danışman doktor aracılığı ile yönlendirmeler yapılmasını, poliklinik fiyat bilgilerinin verilmesini, laboratuar sonuçlarının faks yada e-posta yoluyla gönderilmesini sağlamak.

kariyer net
 
Tekerlekli Sandalye
Üst