Engelli öğretmen alımı başvuruları başladı

gülümse_hayata

Üye
Üye
Katılım
Kas 9, 2010
Mesajlar
16,299
Tepkime Puanı
13
Puanları
0
Yaş
48
MEB, 200 engelli öğretmen kadrosu için başvuru kabul etmeye başladı.


Engelli öğretmen alımı başvuruları başladı

Milli Eğitim Bakanlığı 2014 Mart engelli personel (öğretmen) alımına ilişkin başvuru işlemleri başladı.



2012 yılında yapılan Özürlü Memur Seçme Sınavı'na katılan adaylar arasından ÖMSS puanı üstünlüğüne göre 200 engelli öğretmen alımı yapılacaktır.

Adaylardan 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartlar yanında 06/05/2010 tarihli ve 27573 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği'nde belirtilen özel şartlar aranacaktır.

Adaylar, başvurularını .:: MEBB veya http://ikgm.meb.gov.tr adreslerinde yer alan Elektronik Başvuru Formunu doldurmak suretiyle 03-07 Mart 2014 tarihleri arasında yapacak; başvuru formunun çıktısını, istenilen belgeler ile birlikte il milli eğitim müdürlüklerine onaylattıracaklardır.

Başvuruda adaylardan diploma veya öğrenim durumu, pedagojik formasyon ve 2012 yılı ÖMSS sonuç belgesi ile özürlü sağlık kurulu raporu istenecektir. Ayrıca adaylardan,herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışıp çalışmadığına ilişkin beyanları alınacaktır. Çalışanlar ise görev yaptıkları kurumdan muvafakat belgesi alacaklardır.

Geçerli başvuru sahibi adaylar, ÖMSS puanı üstünlüğüne göre sıralanacak, alanlar itibariyle belirlenen kontenjanlara yerleştirmeler ÖMSS puanı üstünlüğüne göre yapılacaktır.
 

gülümse_hayata

Üye
Üye
Katılım
Kas 9, 2010
Mesajlar
16,299
Tepkime Puanı
13
Puanları
0
Yaş
48
Engelli öğretmen atama başvuruları yarın bitiyor

Milli Eğitim Bakanlığına, 200 engelli öğretmen kadrosu için başvuru işlemleri yarın sona eriyor.



Engelli öğretmen atama başvuruları yarın bitiyor

Milli Eğitim Bakanlığına (MEB), 200 engelli öğretmen kadrosu için başvuru işlemleri yarın sona eriyor.

Adaylar, başvurularını .:: MEBB veya http://ikgm.meb.gov.tr adreslerinde yer alan Elektronik Başvuru Formunu doldurarak yarın saat 18.00'a kadar yapabilecek.

Adaylar başvuru formunun çıktısını, diğer belgelerle birlikte il milli eğitim müdürlüklerine onaylattıracak. Başvuruda, adaylardan diploma veya öğrenim durumu, pedagojik formasyon ve 2012 Özürlü Memur Seçme Sınavı sonuç belgesi ile özürlü sağlık kurulu raporu istenecek.

Ayrıca adayların herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışıp çalışmadığına ilişkin beyanları alınacak. Çalışanlar, görev yaptıkları kurumdan muvafakat belgesi alacak.

Geçerli başvuru sahibi adaylar, ÖMSS puanı üstünlüğüne göre sıralanacak, alanlar itibarıyla belirlenen kontenjanlara yerleştirmeler ÖMSS puanı üstünlüğüne göre yapılacak.
 
Tekerlekli Sandalye
Üst