Sunay Akın Etkinlikleri sona erdi
Kas hastalıklarını değişik toplum kesimlerine anlatarak duygu ve dayanışma ağı yaratmak ve İstanbul Oyuncak Müzesi’nin erişilebilirliği konusunda kamuoyu yaratmak amacıyla tasarlanan Sunay Akın Etkinlikleri sona erdi.
İstanbul’daki altı üniversitede altı ay boyunca süren ve gerek üniversiteler, gerekse de ülke genelinde önemli bir farkındalık yaratan projenin bitiminde Sunay Akın her zaman kas hastalarıyla birlikte olmaya devam edeceğini söyledi.
KASDER’in ülke çapında faaliyet gösteren Hasta-Gönüllü Ağı ile birlikte yapılan etkinlikler boyunca 44 radyo programı ve 3 TV yayını gerçekleştirildi. 7000 Adet broşür, 90 adet her üniversiteye özel pankart, 300 adet küçük genel afişi, 750 Adet büyük genel afiş, 300 adet küçük her üniversiteye özel afiş ve 90 adet bilboardun kullanıldığı projede etkili bir iletişim stratejisi izlendi. İstanbul ve Türkiye’nin değişik illerinden hastaların da katıldığı etkinlikler boyunca, hastalık tanıtım spotlarının çok sayıda radyoda yayınlanması suretiyle yüz binlerce kişiye ulaşıldı ve kas hastalıkları hakkında bilinirlik yaratılmaya çalışıldı.
Beşiktaş ve Bakırköy Belediyeleri ile İstanbul Kültür A.Ş’nin iletişim Sponsoru olarak destek verdiği projede hastalarımızın etkinliklere taşınmasında Bakırköy, Beşiktaş, Başakşehir ve K.Çekmece Belediyesi ile İSÖM’den engelli araç desteği sağladı.
Hastaların da etkinlik planlama ve organizasyon süreçlerine katıldığı projede; ETİ Pazarlama ve İstanbul Kültür Üniversitesi Etkinlik Sponsoru, BEYPİLİÇ Hizmet Sponsoru, Pegasus Airlines ve Anadolu Jet Ulaşım Sponsoru, Fun Organizasyon ise Hizmet Sponsoru olarak yer aldı.
Dernek tarihinde ilk defa bu kadar uzun süreli etkinlikler dizisinin gerçekleştirildiği projede şu çıktılar elde edildi;
* Her ay 6 üniversitenin akademik kadrosuna toplu e-posta duyurusu yapıldı,
* Her ay İstanbul’un 18 ilçe yerel yönetimine toplu e-posta gönderimi gerçekleşti,
* Her ay 2000 kişiye e-posta duyurusu gönderildi,
* 16 adet haber bülteni yayınlandı,
* 44 Radyo programı yapıldı,
* Radyo yayınlarıyla yüz binlerce dinleyiciye ulaşıldı (Tek bir Best FM yayınını 56.000 kişi dinledi)
* 3 TV programı gerçekleştirildi,
* Radyo programlarına, Türkiye’nin bir çok ilinden hastalar, dernek üyeleri, hekimler, fizyoterapistler ile çeşitli üniversitelerden öğrenciler katıldı,
* Her etkinliğe Türkiye’nin değişik illerinden HASGAP (Hasta Gönüllü Ağı) üyeleri katıldı,
* Başka illerden HASGAP üyelerinin İstanbul’a gelişlerinde PEGASUSUS ve ANADOLU JET havayolları sponsorluk yaptı,
* Etkinliklerden birisi ETİ PAZALAMA ’nın sponsorluğunda gerçekleştirildi,
* İstanbul Kültür Üniversitesi, kendi üniversitesindeki ikinci bir etkinliğe sponsorluk yaptı,
* BEYPİLİÇ tüm etkinliklerin ikram sponsorluğunu yaptı,
* İKÜ etkinliğinde Serpil Ersoy 50 adet ebru bağışı yaptı,
* İKÜ etkinliği sonrasında İKÜ’de bir Ebru Sergisi açıldı,
* İKÜ ortaklığı ile Engelsiz Eğitim Enstitüsü projesine başvuruldu,
* Engelsiz Eğitim Enstitüsü Projesi için Microsoft ’un 70.000 TL desteği sağlandı,
* 6 adet hastalık tanıtımı yapan radyo spotu çok sayıda radyoda altı ay boyunca yayınladı,
* İKÜ Psikoloji Ana Bilim Dalı ile hasta-ev ziyaretleri konusunda işbirliği imkanı sağlandı,
* Marmara Üniversitesi ile hasta-ev ziyaretleri konusunda işbirliği imkanı oluştu,
* KASDER’in sonraki projeleri için yedi üniversitenin salon ve oditoryumlarını kullanma olanağı yaratıldı,
* Sunay Akın etkinliklerini yeni üniversitelerde sürdürme potansiyeli ortaya çıktı,
* İBB Kültür Müdürlüğü ile İBB’ye ait 4 salonda ortak etkinlikler yapma fırsatı sağlandı,
* 16.200 TL’si KASDER’e ait olmak üzere yaklaşık 31.200 TL etkinlik geliri sağlandı,
* 4 ayrı ilden HASGAP üyelerinin etkinliğe katılımı sağlandı,
* 30 ilden HASGAP üyelerinin çalışmalara katılımı sağlandı,
* İstanbul’dan hasta üyelerin çalışmalara katılımı sağlandı,
* İstanbul’un farklı ilçelerinden hastaların etkinliklere katılımı gerçekleştirildi,
Türkiye Kas Hastalıkları Derneği