İletişim merkezinde vatandaş temsilcisi (Engelli)

gülümse_hayata

Üye
Üye
Katılım
Kas 9, 2010
Mesajlar
16,299
Tepkime Puanı
15
Puanları
0
Yaş
49
İLETİŞİM MERKEZİ VATANDAŞ TEMSİLCİSİ (ENGELLİ )
(Ref:GLB-ENGKRM)


Genel Nitelikler:
En az Ortaokul Mezunu, tercihen Lise, MYO veya üniversite mezunu
Windows ve Office programlarına hakim, iyi seviyede bilgisayar kullanabilen
Telefonda etkili iletişim kurabilen
Düzgün bir diksiyona ve uygun bir ses tonuna sahip
İkna ve analiz yeteneğine sahip
İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen
İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda başarılı
Sabırlı, öğrenmeye açık ve müşteri odaklı
Karaman ilinde ikamet eden ya da edebilecek

Türkiye İş Kurumu'na kayıtlı ve en az %40 engel derecesi olan
Pozisyon ile ilgilenen adayların önyazılarında, engellerini ve engel derecelerini açık olarak belirtmelerini önemle rica ederiz.

İş Tanımı:

Çağrı Merkezimize gelen çağrıları standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetini sağlamak.


Şehir/Ülke: Tüm Türkiye
İlan Tarihi: 21.01.2011
Personel Sayısı: -

kariyer net
 
Tekerlekli Sandalye
Üst