:))) keçi başi kaç para ? Baaj baaj :)))))

Gazoz Agacı

Moderatör
Moderatör
Katılım
Nis 23, 2012
Mesajlar
9,302
Tepkime Puanı
64
Puanları
48
Yaş
54
 

unuttum.29

Moderatör
Moderatör
Katılım
Eyl 8, 2012
Mesajlar
1,068
Tepkime Puanı
98
Puanları
48
Efendim ben şu an hizmet sektöründe çalışmasam da bir yerel market zinicirinde birkaç yıl kasiyer olarak çalışmışlığım vardır. Anlatacağım olay biraz da rahatsızlığımla alakalı. (Psikiyatri hastasıyım. İşten ayrılırsam veya çıkarılırsam geçinmem mümkün değil ve yardım isteyebileceğim 1. dereceden, sağ akrabam yok.) o gün iki adam ve bir kadın markete geldi, ellerinde bir çay bardağı kolisi oldukları halde. Zaten 500 metrekare (küçük, toplamda iki kasası olan market) ben kasada tekim ve yan taraftan girdiklerini gördüm. Bir yetkili aramak sormak yok ellerindeki bardak kutusunu reyona bıraktılar bir başka kutuyu açıp baktıktan sonra dönüp kasiyer tezgahıma bıraktılar. Ben anladım ki bu müşteriler bir kutu bardak almışlar ama olmamış onu değiştiriyorlar, (Ama dükkan sahibine/yetkilisine sormadan.) stoklu çalıştığımız için oranın patronu/mal sahibi dahi gelse bir ürünü değiştirmek istese bizi görür. Velhasıl ben şunlara bir ders vereyim hem de (sinirlenmiştim) sinirim yatışsın diye ses etmedim. Birkaç parça alışveriş daha yapıp tezgaha yanaştılar. Ben de tabii attım elimi bardak kutusuna. Okuyucuya okutmaya yeltendim. Dediler ki biz onu değiştirdik. Nasıl değiştirdiniz dedim ne koydunuz yerine. Koyduğunuz ürünü kime gösterdiniz. Değiştirmek için fişiniz var mıydı? (Ben demeye getirdim ki siz hırsız mısınız?) Müthiş derecede bozuldular. Daha evvel aldıkları ürünü kimseye göstermeden reyona koymuşlar. Fişleri yokmuş değiştirmek için fiş mi lazımmış. Mış miş müş…
Olay büyüdü. Bir saat sonra gidip evine bardakların fişini almış gelmiş beni müdüre şikayet edecek ama müdür yerinde yok. Tabii bu bir saat içinde ben de devirdiğim çamı fark etmiş bulundum. Adama 1000 kez özür diledim. Meğer müşterimiz de o gün sıkıntılı bir geçirmişmiş de falan filan.
Velhasıl bu tarz telefon şakalarının yapıldığı videolar beni pek güldürmez. Nedense kendimi hep işletilenin yerine koyarım.
Saygılar…
 

Gazoz Agacı

Moderatör
Moderatör
Katılım
Nis 23, 2012
Mesajlar
9,302
Tepkime Puanı
64
Puanları
48
Yaş
54
Selam unuttum.29,

Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım. Sizinle aynı noktada hem fikir olduğumu belirtmek isterim yani şaka yapmayı da şaka yapılmasını da çok severim ama ayarında ve amacında olursa yani. Şimdi özellikle telefon şakalarına gelirsek haklısınız işletilenin yerine koymalı insan kendini yani empati yapabilmeli ama burada farklı olan durum şu ki yayınladığım paylaşımlarda yapılan aslında telefon şakası değil ki. Olay tam bir doğaçlama. Ben de bankada müşteri hizmetleri çözüm merkezinde çalışırken bazen öyle doğal ve gerçek konuşmalar gerçekleşiyor ki o anda kahkahalarla gülmemek için kendimi frenlemek zorunda kalıyorum ve çalışırken amacım müşteriye şaka yapmak değil ya da müşterinin bana şaka yapma gibi bir amacı kesinlikle yok zaten.

Bu konuda rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın benim amacım tamamen hoşça vakit geçirtebilmekti ama siz rahatsızlık duyduysanız konuyu açıklama gereği duydum en azından kendi adıma bunu size karşı bir yükümlülük olarak hissettim.

Size Cem Yılmaz videolarını paylaştığınız için teşekkür ederim. Önemli olan sitede herkesin memnuniyetle okuyabileceği, bilgi alabileceği, bazen de gülümseyebileceği paylaşımlarda bulunabilmektir. Siz bunu oldukça iyi başardığınız için tebrik etmek istedim.

Sevgiyle kalın, paylaşımla kalın,
 

unuttum.29

Moderatör
Moderatör
Katılım
Eyl 8, 2012
Mesajlar
1,068
Tepkime Puanı
98
Puanları
48
Sn. Gazoz Ağacı rahatsızlık, kırılma, üzülme gibi bir durum kesinlikle yok. Efendim benimkisi sadece bir durum tespiti. Hani yanınızda biri düşer veya ne bileyim kafasını bir yere çarpar da siz ona ya gülersiniz ya da bir şeyin var mı geçmiş olsun dersiniz. Çünkü onun canı yanmıştır. Yoksa o da ister duruma gülebilmeyi. Karşınızdaki insan(işletilen) size tahammül ediyorsa öyle davranmak zorunda olduğu için/çalışma prensibi olduğu için size tahammül etmektedir. Yoksa o da size pek güzel/layık bir cevap verebilecek kapasitedir. En kötü dakikalarca sizi çekmez, telefonu kapatır geçer. Durumu betimleyen bir video da benden o zaman…
Konyalı Müşteri Hizmetleriyle Görüşürse Komik - YouTube
 

Gazoz Agacı

Moderatör
Moderatör
Katılım
Nis 23, 2012
Mesajlar
9,302
Tepkime Puanı
64
Puanları
48
Yaş
54
:) anlaştığımıza sevindim ayrıca video için de çok teşekkkür ederim unuttum.29
 

unuttum.29

Moderatör
Moderatör
Katılım
Eyl 8, 2012
Mesajlar
1,068
Tepkime Puanı
98
Puanları
48
ÇOOOK KOMİK: Ayça Şen'in radyo şakası - YouTube
programa telefon açıyordunuz ve işletilecek bir arkadaşınızın telefonunu ve zayıf yönlerini hakkındaki bilgileri ayça'ya veriyordunuz. sonrası ayça'ya kalıyor, siz radyodan, zevkle arkadaşınızın şakalanmasını dinliyordunuz.
 
Son düzenleme:
Tekerlekli Sandalye
Üst