Kesilen Hesap İşletim Ücretini Geri Aldım

öncelikle allah bu site sahiplerinden razı olsun sizden aldığım bilgi üzerine ziraat bankasına bulunduğum şikayet doğrultusunda 8 günlük bir süre içersinde kesilen en son hesap işletim geri ödendi ve bir daha kesinti söz konusu olmycanı söylediler bu konu hakkında hiç bir fikrim yoktu buranın yönlendirmesiyle başardım 45 tl cikte olsa kesilen paramı geri aldım diğerleri gitti tabi ama olsun bundan sonrası kesilmiycekmş buda büyük başarı yani üstelik bunu evden dışarı adımımı atmadan yaptım hepinize teşekkürler :eek::eek::eek::eek::eek:
 
Tuğba Kesilen ücreti geri almanıza çok sevindim. Neler yapıpta bu paranın size geri ödendiğini detaylıca yazarsanız sizin gibi parası kesilen arkadaşlarımıza yol göstermiş olursunuz ve bir çok kişi bu durumdan faydalanabilir.
 
tabiki öncelikle T.C. Ziraat Bankası A.Ş. şikayet bölümüne dilekçemi mail olarak attım ve geri dönüş 2 gün sonra sağlandı ve bize otomatik ödeme talimatı vermemiz söylendi bende buna aldırmayıp tekrardan mail atınca iş müdürlüğe kadar ulaştı ve sonuçlar böyle ablacım ;) isteyen istedini yazabilirler serbest ;) dilekçe konusunda tekrardan teşekkürler.. sizin sayenizde ...!!
 
Attığın maili gönderir misin?
buyur kardeşim bende bu örnekten esinlenerek mail attım biraz değişiklikler yaptım tabi herkesin hakkında hayırlısı





Kızım engelli olduğu için sosyal hizmetlerden evde bakım maaşı almaktayım.Devletimizin yatırmış olduğu bu yardım parasından bankanızın hesap işletim ücreti adı altında kesinti yapması hiç de hoş karşılanacak bir durum değildir.Bu nedenle hesabımdan kesilen paranın iadesini ve bundan sonrada kesinti yapılmamasını rica ederim. Aksi durumda bu şikayetimi tüketici hakları hakem heyetine taşımakla kalmayıp tüm elektronik ve sanal ortamda paylaşacağımı dile getirerek durumun düzeltilmesini istiyorum.
 
Konuyu açan arkadaşa teşekkürler, benzer bir maili bir ay önce atmıştım, döndükleri mailde hesap işletim ücretini iade edemeyiz şeklinde bir mesaj yollamışlardı, fazla üstelememiştim.

Sayenizde tekrar gönderdim inşAllah iade ederler.

İstanbul/Kağıthane şubesindeki tüm yetkililer deyimyerindeyse işgüzarlık yapıyor, ne zaman gitsem hiçbir talebimi yerine getirmiyorlar, halbuki başka bir forumda Ziraat bankası çalışanı ile konuştum, 2 ay önce Tüm çalışanlara evde bakım maaşın'dan kesilen ücretin iadesi hakkında mail genel müdürlük tarafından gönderilmiş.
 
Selam Arkadaşlar,

Hangi bankayla çalışırsanız çalışın yani buradaki örnek Ziraat Bankası evde bakım maaşınızı almakta olduğunuz ve sizler yapılan kesintilere karşı hakkınızı ( hesap işletim ücretinin kesilmemesi ya da kredi kartı üyelik aidatının geri ödenmesi, alınmaması vs vs), isteklerinizi ve şikayetlerinizi aklınızda bulunsan ilgili bankanın şubelerine değil de bağlı bulundukları Genel Müdürlüklerine yaparsanız çok daha kısa sürede ve daha doğru bilgi almanız mümkün olacaktır.

Banka şubelerinin görev alanı ve yetkileri Genel Müdürlükçe sınırlandırıldığından bu konuda asıl kararı merkez verdiğinden sizler hem boşa zaman kaybetmemiş olursunuz hem de şube çalışanlarıyla ilişkinizi zedelememiş olursunuz.

Sağlıcakla kalın, paylaşımla kalın,
 
Geri
Üst