öncelikle foruma bütün üyelere nasıl mesaj atacağımı bilemedim kusuruma bağışlayın, bir sorum olacak, hocam ben 2013/9 ayında sağlık bakanlığından üçüncü dereceden engelli indirimi raporu aldım.bu raporu bağlı bulunduğum vergi dairesine ibraz ettim yararlanabilmek için, sonra vergi dairesinden bir memur dedi ki : her üç ayda muhtasar beyanname vermek için bana engelli indiriminden yararlandığıma dair bir şablon şema verdi mesela asgari ücretten alıyorsam sırayla üç ayları takip eden ( ocak şubat mart ayları) toplam kazanç,küm vergi matrahı,aylık vergi matrahı ve gelir vergisi şeklinde bir tablo yapıp ondan sonra kaçıncı dereceden rapor aldıysan indiriminden düşüp daha sonra aradaki farkları çıkaracaksın dedi memur arkadaş , çıkarmış olduğun farkları üç ayları toplamı neyse senin çalışmış olduğun banka hesabına aktaracağız dedi böyle bir uygulama var mıdır hocam? bir de bu parayı direkt engelli indirimden yararlanan mı alması gerekir yoksa para ben özel bir şirkette çalışıyorum patronun hesabına mı girmesi mi gerekiyor ? bilgilendirirseniz sevinirim, saygılar....