SANAATKAR; eğer verilen Şifreyi; kendi bildiğin bir sifre ile değiştirip
Aday İşlemleri Sistemi --> Buradan da TC No ve Yeni Şifrenle giriş yapıyor isen ; sorun yoktur tahmin ediyorum.. Belki de sisteme daha sizi yukleme yapmadılar.. Uzerinden 24 saat gectikten sonra da denediğinde olmuyorsa geriye 1 alternatif kaliyor..Telefon etmek : ÖSYM - Ulaşım ve Haberleşme Telefon: 9 0 (312) 298 80 50 (Çok Hatlı Santral) --> Biraz Zor düşer telefon, bir cok defa denemelisin...
Yukarıda anlattığım işlemde ; Eğer Hic Kendi Üyelik bilgilerine giremiyorsan; yani şifre yanlis diyorsa; o zaman yeni bir şifre alman gerekir.. ÖSYM Başvuru Merkezleri 2 TL karşılıgında yeni şifre veriyorlar.. Tekrar ediyorum; TC No ve Şifrenle Sorunsuz giriş yapiyorsan yeni şifreye gerek yok ..ÖSYM ye ulasip sormalisin, sorun devam ediyorsa