Mazda'nın yaptığına bakar mısınız?
Engellilere tanınan ÖTV muafiyeti kapsamında 09/01/2018 tarihinde 101.000 TL bedel üzerinden Mazda CX-5 siparişi verdim. Nisan-Mayıs ayları içerisinde araç teslimatı yapılacaktı. Araç teslimatında sorun yaşamamak için 06.03.2018 tarihinde bayinin hesabına 10.000 TL kapora yatırdım. Araç siparişini verdikten sonra hem yüz yüze hem de telefon ile Mazda Bayisinin yetkilisi ile çok sayıda görüşme yaptım. Siparişe ilişkin olarak herhangi bir sorun bulunmadığı ifade ettiler. Söz verdikleri tarihte aracı tarafıma teslim etmediler. Bu ayın başında aracın teslimatını Temmuz ayı başında yapabileceklerini, ancak araç bedelinin 200 bin lirayı geçtiği için Engelli İndirimi kapsamında aracı veremeyeceklerini ifade ettiler. Bütün işlemlerimi usulü dairesinde yapmama karşın verdikleri cevap hayal kırıklığına uğrattı. Konuya Mazda TÜRKİYE'de duyarsız yaklaştı. MAZDA’nın yaptıklarını herhangi bir Galerici bile yapmaz. Hele bir de Mazda Türkiye’nin verdiği cevabı görseniz evlere şenlik:
“iletisim@mazda-tr.com
Çar 20.06.2018, 08:34
Siz;
Sn. ,
……………………………….. adına ÖTV’siz CX-5 model araç alımı için almak için yaptığınız başvuru ile ilgili yetkili bayimiz ile görüşülmüştür.
Aracın kaporasını ödediğiniz tarihte araç alınabiliyordu. Ancak şu anda yasal mevzuata göre maalesef alınamamaktadır. Bu konuda vergi dairesi ile de görüşme yapılmıştır.
200.000 TL tutarına kadar araç alımı yapılabilmektedir. Yetkili bayimiz de yasal olarak şu anda CX-5 alımı yapılamayacağı konusundaki detay bilgileri tarafınız ile paylaşmıştır.
Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
Mazda İletişim Hattı
44 44 693"