Sevgili Teamtech,
Vergi indiriminiz işyerine geldi ve kaybolduysa bulunduğunuz defterdarlıktan bir nüshasını tekrardan isteyebilirsiniz rica minnet, insaflı birisine denk gelirseniz onaydan çıktığı için fotopoki veriyorlar...Ancak ben mi yanlış anlıyorum bir buçuk önce gelen evrakınız mı işyerinizde kayboldu o vakit size vergi indirimi uygulamadılar mı...Vergi indirimleri kurumunuza ne kadar geç gelirse gelsin raporların onaydan çıktığı tarihten itibaren yani geriye dönük olarak maaşınıza yansır...Ne yapacaksın diye sormak yerine zaten indirimin geldiği vakit sana paraflattırıp bir suretini vermeleri gerekiyordu...
Bilmiyorum konuyu daha önceden açmışsınız herhalde ancak her açıldığında unutulma olasılığını da göz önünde bulundurarak bilgilerinizi tekrardan yazarsanız gereksiz yazışmaya meydan vermeyiz...Rapor oranınızı, ilk işe giriş tarihinizi (01.05.2004 doğru mu), daha önceye dair hizmetleriniz var mı, sonradan engelli olmuşsanız ve askerlik borçlanmanız varsa süresini veya süresini engelli mi yoksa malulen emekli mi olmak istiyorsanız yazmanız halinde yardımcı olmaya çalışırız...Sağlıcakla ve esenlikle kalın..