Türk Telekom'dan Görme Engellilere Özel Abonelik Sözleşmesi

Sunduğu iletişim olanaklarıyla tüm toplumun eşit koşullarda hayata katılması ilkesiyle çalışan Türk Telekom,

görme engelli müşterileri için Braille alfabesi ile hazırlanmış abonelik sözleşmesi uygulamasını başlattı.

Türk Telekom böylece, görme engelli müşterilerini abonelik başvurusu sırasında vekil getirme zorunluluğundan kurtarıyor.

Türkiye'nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom, görme engelli müşterilerine özel Braille alfabesi ile hazırlanmış abonelik sözleşmesi uygulamasını başlattı. Sahip olduğu teknolojik güç ve sunduğu iletişim olanaklarıyla tüm toplumun hayata eşit koşullarda katılması amacıyla ürün ve hizmet sunan Türk Telekom, yeni uygulamasıyla görme engellilerin abonelik başvurusu yaparken yanında vekil getirme zorunluluğunu ortadan kaldırıyor.

Yeni uygulama sayesinde görme engelli Türk Telekom müşterileri abonelik için başvurduklarında Braille alfabesi ile hazırlanmış sözleşmeyi imzalayarak sunulan iletişim hizmetlerinden yararlanmaya başlayabiliyor ve vekil getirmek zorunda kalmaksızın abonelik işlemlerini çok daha kolay gerçekleştirebiliyor.

Türk Telekom, toplumdaki bireylerin hayata katılımda eşit koşullara sahip olmasına katkı sağlama amacı ve iletişim teknolojilerinin yardımıyla engelli müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için pek çok hizmete imza atıyor. Türk Telekom, engelli müşterilerinin yanı sıra toplumdaki tüm engellilere yönelik farklı projeleri de hayata geçiriyor.

Görme engelliler için fatura uygulamasını Türkiye'de uygulayan ilk telekomünikasyon şirketi olan Türk Telekom, başvuruda bulunan müşterilerine braille alfabesi ile basılmış özel fatura gönderiyor.

Türk Telekom fiziksel engelli müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için Türkiye çapında tekerlekli sandalye kullananların rahatlıkla erişebileceği ankesörlü telefonları hizmete sunuyor. Türkiye'de 37 ilde 210 noktada bulunan ankesörlü telefon makineleri tekerlikli sandalye kullanan müşterilerin rahatlıkla kullanabileceği yükseklikte monte ediliyor. Ankesörlü telefonlar çoğunlukla hava alanı, hastane ve otobüs terminalleri gibi yoğun insan trafiği olan alanlara yerleştiriliyor.
Ulaştırma Bakanlığı'nın öncülüğünde yürütülen, engellilerin ev ortamlarından çağrı merkezlerinde çalışmalarına olanak sunan "Ben de Varım" projesine istihdam edilen engelli çalışanlarla katkı sağlandı
 
Geri
Üst