arkadaşlar banada yardımcı olursanız sevinirim,ben istanbul büyükşehir belediyesinde taşaeron olarak çalışmaktayım ,yani ücretli çalışanım bir çocuğum var ve %92 engelli raporu var gelir idaresine vergi indirimi için başvurdum 20/06/2011 tarihinde onaylanıp geldi ankaradan 26/08/2011 raporun aslı ve hrne varsa evrakların içinde şirketime iadeli taahhütlü olarak verilmiş fakat şirketimin muhasebecisi bu evrakları kaybettiğini söyledibende bunun üzerine gelir idaresini aradım sizin göndermiş olduğunuz evraklarımı şirketim kaybetmiş ne yapmam gerekiyor dedim ve telefondaki memur bana dosyamdan o evrakların fotokopilerini veribileceklerini söyledi ve benim şirketle bir işim olmadığını bu evraklarla şirketin vergi ödediği yerden müracaat ediceğimi söyledi, asıl ilginç olay şu 20/06/2011 de müracaat ettiğimde xxx bir şirket vardı,ve bu şirket üzerinden bi kere dahi vergi indirimi falan almadım , işimiz ihaleli olduğu için şimdi ise yyy adlı bi şirket geldi 01/01/2012 itibariyle ocak ayı içerisinde vergi dairesine gittim ve olayımı anlattım bana sakatlık indirimi ile ilgili bir evrak verdiler ve yeni gelen şirkete vermem gerektiğini söylediler
'benim sorum şu ben 20/06/2011 tarihinden itibaren olan süredeki vergi indirimini alabilirmiyim ?nasıl alabilirim ? bu vergi indirimini şirket maaşıma mı yansıtacak yoksa ben vergi dairesinden her ay mı alacağım ? bu konuda tam açıklayacı bi bilgi verirseniz çok sevinirim
'benim sorum şu ben 20/06/2011 tarihinden itibaren olan süredeki vergi indirimini alabilirmiyim ?nasıl alabilirim ? bu vergi indirimini şirket maaşıma mı yansıtacak yoksa ben vergi dairesinden her ay mı alacağım ? bu konuda tam açıklayacı bi bilgi verirseniz çok sevinirim