Vodafone İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt Açıklaması

Vodafone, "Sesli Bilgilendir" servisi ile görme engelli müşterilerine kullandıkları tarife veya

hizmetlerle ilgili bildirimleri sesli mesajla duyuruyor.

Vodafone, "Sesli Bilgilendir" servisi ile görme engelli müşterilerine kullandıkları tarife veya hizmetlerle ilgili bildirimleri sesli mesajla duyuruyor.

Vodafone açıklamasında,"Sesli Bilgilendir" servisiyle görme engelli müşterilere, kullandıkları tarife veya hizmetlerle ilgili bildirimlerin sesli mesajla duyurulacağı, bu servise üye olan müşterilerin, kullandıkları tarife veya hizmetlerle ilgili değişiklikleri, fatura kesim dönemindeki bilgilendirmeleri ve tarife veya paketlerindeki kullanımları yüzde 80 ve yüzde 100'e ulaştığında yapılan duyuruları sesli mesaj ile alabildiği kaydetti.

Ayrıca, Vodafone'un işitme engelli müşterilerinin hayatını kolaylaştıran

"İşitme Anons" Servisi, bu bireylerin aranmaları durumunda karşı tarafa

"Aradığınız Kişi İşitme Engellidir" anonsu ile bilgilendirme sunuyor ve onları alternatif iletişim yollarına (SMS-MMS) yönlendiriyor.

"Neredeyim" servisi ise görme engelli müşterilerin herhangi bir noktada bulundukları konumu dinlemelerini ve konumları hakkında bilgilendirilmelerini sağlıyor.

Servisi kullanmak isteyen aboneler, Türkiye'nin her yerinden 7016'yı arayarak konum bilgilerini dinleyebiliyorlar.

-Gökhan Öğüt-

Vodafone Türkiye Bireysel Müşterilerden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, tüm faaliyetlerinin merkezinde fırsat eşitliği vizyonunun yer aldığını, bu bağlamda Türkiye nüfusunun yüzde 12'sini temsil eden ve sayıları 8-12 milyon arasında olduğu tahmin edilen engelli bireyleri toplumsal hayata kazandırmanın öncelikli hedefleri olduğunu belirtti.

Öğüt, şunları kaydetti:

"Bugün mobil iletişim teknolojilerinin sunduğu imkanlar, bilgiye erişimde sınırları kaldırarak, toplumsal anlamda büyük dönüşümlerin önünü açıyor. Engelli vatandaşlarımızın sosyal hayata katılımının önündeki pek çok engeli de mobil teknolojilerin gücüyle aşabiliriz.

Vodafone Türkiye olarak misyonumuzu, dünya kalitesinde mobil teknolojilerle abonelerimizin hayatını kolaylaştırmak, yaşam kalitesini artırmak olarak tanımlıyoruz. Bu bağlamda, mobilin engel tanımayan gücünü, engelli bireylerin hayatında fark yaratmak üzere kullanmak misyonumuzun doğal bir uzantısı olmakla beraber, bizler için aynı zamanda önemli bir sosyal sorumluluk. Sosyal yatırım politikalarımızı yürüttüğümüz Türkiye Vodafone Vakfı çatısı altında, fırsat eşitliği sağlandığı takdirde, engelli vatandaşlarımızın ne kadar büyük başarılara imza atabileceğine örnek oluşturacak pek çok çalışma yürütüyoruz.

İşi gereği insanları birbirine bağlayan bir kurum olarak, sosyal yatırımlarımızı, iletişim alanında engellilerin ihtiyaçlarını karşılayan hizmetlerle birleştirmekten ve onları hayata bağlamaktan mutluluk duyuyoruz."
 
Geri
Üst