İstanbul Büyükşehir Belediyesine de yazdım defalarca Cimer'e de ancak sonuç alamadım.
Bana lütfen yardımcı olur musunuz ne yapmam gerektiği konusunda ya da İstanbul'da yaşayan ve bu toplu taşımayı kullananlar ne yapıyor aşırı merak ediyorum?
Ben buraya oluşturduğum şikayeti aynen paylaşıyorum.
25.10.2023
15.12.2023
15.01.2024
24.01.2024
30.01.2024
İstanbul Büyükşehir Belediyesine yukarıdaki tarihlerde başvurusunu yaptığım şikayetlere yalan beyan ile geri dönüşler yaptı. Derdim şu, Mecidiyeköy M7 hattını Mecidiyeköy metrobüse bağlayan S3T/LFP/252 plakalı asansör çalışmıyor. Bir tanesi engelli olmak üzere iki tane ikiz bebeğim var. Şu an iki yaşındalar. Biz ne zaman M7 metro hattından sonra metrobüse geçmek istesek asansör kullanamıyoruz. Takdir edersiniz ki ikiz bebek arabası yürüyen merdivenlere sığmıyor kaldı ki yürüyen merdivenlere bebek arabasını bindirmek zaten normal bi'şey değil. Yaşadığım mağduriyet ve içine girdiğim tehlikeden İBB sorumludur. Sözde 16 milyon için çalışan İstanbul büyükşehir belediyesi bir asansörü yaptıramadı. Sürekli yalan söyleyerek asansörü devreye aldık deyip iyileştime oranlarını yalan bir şekilde yükseltiyorlar. Allah rızası için bu durumla ilgilenir misiniz? Kimse engelli insanları düşünmüyor.
Şikayet metini yukarıdaki gibiydi şimdi de her seferinde verilen cevabı (yalan beyanı) yapıştırıyorum.
Başvurunuzda yer alan konu ile ilgili İstanbul Büyükşehir Belediyesi Metro İstanbul AŞ ile görüşülmüştür. Görüşme neticesinde tarafımıza verilen bilgi aşağıdaki gibidir: "Değerli Yolcumuz belirmiş olduğunuz istasyon kontrol edildi Mecidiyeköy istasyonunda ilgili asansörde onarım çalışması gerçekleştirerek, ekipmanı devreye aldık. Metro İstanbul olarak M7 hattımızda 2023 yılında 1452 adet asansör bakım çalışması gerçekleştirdik. Hattımızın 2023 yılı emre amadelik performansı %98.62 ile comet (Dünya metro işletmeleri kıyaslama organizasyonu) hedef olan %98.02’ nin üzerindedir. Alanında uzman ekipler ile meydana gelen her bir arıza için kök sebep analizi gerçekleştirerek aksiyon alıyoruz. Kullandığınız istasyonlardaki/hatlardaki ekipmanlar ve istasyon hizmetleri ile ilgili güncel durumu METRO İSTANBUL adresinden sorgulayabilir, bilgilendirme servisimize abone olarak e-posta ya da sms ile anlık bilgi alabilirsiniz."
Yaptığım tüm şikayetlere verilen cevap yukarıdadır.
Her kontrol ettiğimde asla yapılmadığını ve yalan söylendiğini görüyorum. Lütfen burada birileri bana yardımcı olabilir mi çok rica ediyorum.
Arızalı asansörde aşağıda ektedir.
Bana lütfen yardımcı olur musunuz ne yapmam gerektiği konusunda ya da İstanbul'da yaşayan ve bu toplu taşımayı kullananlar ne yapıyor aşırı merak ediyorum?
Ben buraya oluşturduğum şikayeti aynen paylaşıyorum.
25.10.2023
15.12.2023
15.01.2024
24.01.2024
30.01.2024
İstanbul Büyükşehir Belediyesine yukarıdaki tarihlerde başvurusunu yaptığım şikayetlere yalan beyan ile geri dönüşler yaptı. Derdim şu, Mecidiyeköy M7 hattını Mecidiyeköy metrobüse bağlayan S3T/LFP/252 plakalı asansör çalışmıyor. Bir tanesi engelli olmak üzere iki tane ikiz bebeğim var. Şu an iki yaşındalar. Biz ne zaman M7 metro hattından sonra metrobüse geçmek istesek asansör kullanamıyoruz. Takdir edersiniz ki ikiz bebek arabası yürüyen merdivenlere sığmıyor kaldı ki yürüyen merdivenlere bebek arabasını bindirmek zaten normal bi'şey değil. Yaşadığım mağduriyet ve içine girdiğim tehlikeden İBB sorumludur. Sözde 16 milyon için çalışan İstanbul büyükşehir belediyesi bir asansörü yaptıramadı. Sürekli yalan söyleyerek asansörü devreye aldık deyip iyileştime oranlarını yalan bir şekilde yükseltiyorlar. Allah rızası için bu durumla ilgilenir misiniz? Kimse engelli insanları düşünmüyor.
Şikayet metini yukarıdaki gibiydi şimdi de her seferinde verilen cevabı (yalan beyanı) yapıştırıyorum.
Başvurunuzda yer alan konu ile ilgili İstanbul Büyükşehir Belediyesi Metro İstanbul AŞ ile görüşülmüştür. Görüşme neticesinde tarafımıza verilen bilgi aşağıdaki gibidir: "Değerli Yolcumuz belirmiş olduğunuz istasyon kontrol edildi Mecidiyeköy istasyonunda ilgili asansörde onarım çalışması gerçekleştirerek, ekipmanı devreye aldık. Metro İstanbul olarak M7 hattımızda 2023 yılında 1452 adet asansör bakım çalışması gerçekleştirdik. Hattımızın 2023 yılı emre amadelik performansı %98.62 ile comet (Dünya metro işletmeleri kıyaslama organizasyonu) hedef olan %98.02’ nin üzerindedir. Alanında uzman ekipler ile meydana gelen her bir arıza için kök sebep analizi gerçekleştirerek aksiyon alıyoruz. Kullandığınız istasyonlardaki/hatlardaki ekipmanlar ve istasyon hizmetleri ile ilgili güncel durumu METRO İSTANBUL adresinden sorgulayabilir, bilgilendirme servisimize abone olarak e-posta ya da sms ile anlık bilgi alabilirsiniz."
Yaptığım tüm şikayetlere verilen cevap yukarıdadır.
Her kontrol ettiğimde asla yapılmadığını ve yalan söylendiğini görüyorum. Lütfen burada birileri bana yardımcı olabilir mi çok rica ediyorum.
Arızalı asansörde aşağıda ektedir.