Gerçek işitme özürlü, sahte işitme özürlü kavramlarına karşıyım beni yanlış anlamanızı istemem bunun nedenini açıklayım; Sanalda İlköğretim çağı öncesi işitme engelli olduğunu iddia edenler 4 kişi gördüm biri ve mavi sakal hariç diğer ikisi lisans ve ön lisans mezunuydu, ben ise ilköğretim çağından sonra işitme engelli olup lise mezunuyum.
engell olarak aramızda bir fark göremiyorum (konuşma hariç lakin ilköğretim çağından önce işitme engelli olup, konuşabilenlerde çok sayıda var)
Şimdi soruyorum size; ilköğretim çağından önce işitme engelli olan lisans okuyan birisine, ilköğretim çağından sonra işitme engelli olup sadece lise okuyan birinden daha kolay soru sorulması lise mezunu olan işitme engelliye haksızlık değil mi?
Lisans mezunu olana daha kolay sorulacak ama lise mezunu olana daha zor' neden çünkü lise mezunu olan geç işitme engelli olmuş ama lisans okuyan daha önce engelli olmuş! Bu kadar büyük algılama sorunu olan ünv kazanamazdı ve bitiremezdi.
Bu yanlış bir uygulamadır, şöyle olması gerekiyordu; hiç duymayan ve hiç konuşamayanlara özel ayrı sorulması lazımdı(kolay soru). İlköğretimden önce veya sonra ibareleri saçmalığın daniskasıdır.
engell olarak aramızda bir fark göremiyorum (konuşma hariç lakin ilköğretim çağından önce işitme engelli olup, konuşabilenlerde çok sayıda var)
Şimdi soruyorum size; ilköğretim çağından önce işitme engelli olan lisans okuyan birisine, ilköğretim çağından sonra işitme engelli olup sadece lise okuyan birinden daha kolay soru sorulması lise mezunu olan işitme engelliye haksızlık değil mi?
Lisans mezunu olana daha kolay sorulacak ama lise mezunu olana daha zor' neden çünkü lise mezunu olan geç işitme engelli olmuş ama lisans okuyan daha önce engelli olmuş! Bu kadar büyük algılama sorunu olan ünv kazanamazdı ve bitiremezdi.
Bu yanlış bir uygulamadır, şöyle olması gerekiyordu; hiç duymayan ve hiç konuşamayanlara özel ayrı sorulması lazımdı(kolay soru). İlköğretimden önce veya sonra ibareleri saçmalığın daniskasıdır.