- Katılım
- Şub 18, 2015
- Mesajlar
- 57
- Tepkime Puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
Size Ankara'daki en dolandırıcı - yalancı işitme merkezini belirteceğim.
Yer: Sağlık Mahallesi, Süleyman Sırrı Cad. no: 21/7 (sosyete -yenişehir- pazarı yanı) Sıhhiye / Ankara
Medro İşitme Cihazları
Buradan 2015 Ekim'de 4500 TL'ye Phonak Audeo Q70 Advanced işitme cihazını aldım. Alana kadar iyi, aldıktan sonra adam yüzü görmeyen, nasıl dolandırsak derdinde olan bir firma.
Aldım alalı adam gibi kullanamadım. Kullandığımın farkına bile varamadım. Sürekli sorun çıkarıyor. Bir takıyorum, 1 hafta sonra arıza yapıyor yolla servise, geliyor ve takıyorum. 1 ay takamadan hoparlör bozuluyor, yolla servise. Geliyor ve süper bir ayar yaptırıyorum Hacettepe'ye. Doktorum o ayarı tutturabilmek için bayağı uğraştı. O kadar süper ki, duyma sorunu olduğunu bile unuttum. Yalnız ayardan 2 gün sonra patlak veriyor ve yolla servise. Cihazı da sıfırlamışlar ve ayar gitti. Doktorda ayarı sisteme kaydetmeyi unutmuş. Ayardan sanırım 4-5 ay geçti ve o ara birkaç kez servise gittiğinden ayar bile yaptıramadım. Üstelik her servise gidişten tam 3 hafta sonra elime ulaşıyor.
Bunları geçtim. Garantili bir üründen her servis gelişinde ücret alınıyor. 7-9 servis yollayışı olduysa, bunların son 5'i gibisinden ücret aldılar. Bu ücretler, 125-160-75-65-120-65 TL gibi ücretler. Hiçbir şey yaptığım yok, 3-5 takış sonrası bozuluyor. Geçen kabloları çıktı. Nasıl çıktıysa bilmiyorum. Üstelik servisten yeni gelmişti. Götürdüm cihazı. Bana hemen "Garantisi doldu." dedi Zeynep adlı kişi. "Hayır dolmadı, bu ayın (ekim 15)'de doluyor." dedim, ses çıkarmadı. "Garantili üründen neden ücret alıyorsunuz?" dedim, ses yok. "Neden sürekli bozuluyor?" diyorum, ses yok. Sadece "Hemen yollarız." diyorlar. Neyse verdim cihazı ve öğle arası İstanbul'daki yetkili servise mail attım ve akşam da aradım. Mailimden tanıdılar beni. Durumu bildireceklerini söylediler.
2 gün önce aradım "Cihazımı vereli 2,5 hafta oldu, geldi mi?" dedim. Telefondaki kız aynen şunu söyledi. "50 TL ücret ödenmesi gerekiyor, onaylıyor musunuz?" Küstahlıkta master yapmışlar. Hemen para koparma derdindeler. "Cihazı 2,5 haftadır yollamadınız da mı ücret çıktı?" dedim. Anlamayacağım şekilde eğri konuşup geveledi bir şeyler. Yani cihazın garantisinin bitmesi olan ekim 15'i geçmesini bekleyip serviye yollamaya çalıştılar. "Onaylıyorum." dedim, ne yapım? Tanıdıklarınızı bilgilendiriniz. Ben yaşadım bu durumu, başkaları yaşamasın.
Allah'a havale ediyorum. O, her şeyi görüyor.
Medro işitme cihazı, sonradan tabelayı değiştirip sadece "İşitme Cihazları" yazan bir tabela yerleştirmişler.
Google Maps'den resimler:
Yer: Sağlık Mahallesi, Süleyman Sırrı Cad. no: 21/7 (sosyete -yenişehir- pazarı yanı) Sıhhiye / Ankara
Medro İşitme Cihazları
Buradan 2015 Ekim'de 4500 TL'ye Phonak Audeo Q70 Advanced işitme cihazını aldım. Alana kadar iyi, aldıktan sonra adam yüzü görmeyen, nasıl dolandırsak derdinde olan bir firma.
Aldım alalı adam gibi kullanamadım. Kullandığımın farkına bile varamadım. Sürekli sorun çıkarıyor. Bir takıyorum, 1 hafta sonra arıza yapıyor yolla servise, geliyor ve takıyorum. 1 ay takamadan hoparlör bozuluyor, yolla servise. Geliyor ve süper bir ayar yaptırıyorum Hacettepe'ye. Doktorum o ayarı tutturabilmek için bayağı uğraştı. O kadar süper ki, duyma sorunu olduğunu bile unuttum. Yalnız ayardan 2 gün sonra patlak veriyor ve yolla servise. Cihazı da sıfırlamışlar ve ayar gitti. Doktorda ayarı sisteme kaydetmeyi unutmuş. Ayardan sanırım 4-5 ay geçti ve o ara birkaç kez servise gittiğinden ayar bile yaptıramadım. Üstelik her servise gidişten tam 3 hafta sonra elime ulaşıyor.
Bunları geçtim. Garantili bir üründen her servis gelişinde ücret alınıyor. 7-9 servis yollayışı olduysa, bunların son 5'i gibisinden ücret aldılar. Bu ücretler, 125-160-75-65-120-65 TL gibi ücretler. Hiçbir şey yaptığım yok, 3-5 takış sonrası bozuluyor. Geçen kabloları çıktı. Nasıl çıktıysa bilmiyorum. Üstelik servisten yeni gelmişti. Götürdüm cihazı. Bana hemen "Garantisi doldu." dedi Zeynep adlı kişi. "Hayır dolmadı, bu ayın (ekim 15)'de doluyor." dedim, ses çıkarmadı. "Garantili üründen neden ücret alıyorsunuz?" dedim, ses yok. "Neden sürekli bozuluyor?" diyorum, ses yok. Sadece "Hemen yollarız." diyorlar. Neyse verdim cihazı ve öğle arası İstanbul'daki yetkili servise mail attım ve akşam da aradım. Mailimden tanıdılar beni. Durumu bildireceklerini söylediler.
2 gün önce aradım "Cihazımı vereli 2,5 hafta oldu, geldi mi?" dedim. Telefondaki kız aynen şunu söyledi. "50 TL ücret ödenmesi gerekiyor, onaylıyor musunuz?" Küstahlıkta master yapmışlar. Hemen para koparma derdindeler. "Cihazı 2,5 haftadır yollamadınız da mı ücret çıktı?" dedim. Anlamayacağım şekilde eğri konuşup geveledi bir şeyler. Yani cihazın garantisinin bitmesi olan ekim 15'i geçmesini bekleyip serviye yollamaya çalıştılar. "Onaylıyorum." dedim, ne yapım? Tanıdıklarınızı bilgilendiriniz. Ben yaşadım bu durumu, başkaları yaşamasın.
Allah'a havale ediyorum. O, her şeyi görüyor.
Medro işitme cihazı, sonradan tabelayı değiştirip sadece "İşitme Cihazları" yazan bir tabela yerleştirmişler.
Google Maps'den resimler: